wtorek, 15 lipca 2008

Szafobranie



Czas zaprezentować to, co stało się moją pasją i jednocześnie przekleństwem, czyli chodzenie na diggin do lumpków. Jakiś czas temu przyznałam się sama przed sobą, że stałam się zakupoholiczką. Pociesza mnie jednak fakt, że nie jestem jedyna...
Rozpoczynam zatem serię prezentowania zawartości mojej szafy, będę Wam przekazywać najświeższe informacje dotyczące nowych nabytków. Chciałabym także pokazać poznański Street Fashion na tyle, na ile to będzie możliwe. Wiem , że to żaden nowatorski pomysł z mojej strony, ale myślę że całkiem przyjemny.
Panowie, nie obawiajcie się, o Was też nie zapomnę. Zastanawiam się jeszcze nad realizacją jednej rzeczy, ale o tym na razie sza...

Dział akcesoria:

Oto kilka torebek i kopertówek z mojej małej kolekcji


cena: 7 zł


cena 8,50 gr


cena: 8 i 11 zł


cena: 12 zł


cena: 10 zł


cena: 7,80 zł



cena: 10 zł

Heh.I jak?

3 komentarze:

mentalcut / mtlct / m-cut pisze...

ta za 7,80. czerwono-biało-czarno-niebieska najlepsza

tunia pisze...

to moja ulubiona.A kobiety w sklepie wytykały mnie sobie palcami jak ją zobaczyły :D poważnie.
I słyszałam same ohy i ahy.

tunia pisze...

I dziekuję